Om Ingwersen

Filosofi

"Kan man ikke forklare sig, kan man ikke forsvare sig." Sådan lyder et gammelt ordsprog. Det vil vi gerne prøve at gøre hos Ingwersen A/S.

Vi vil være dit naturlige valg af frugt- og grøntleverandør. Vi gør os umage med alt hvad vi gør, for kun på den måde kan vi forklare os.

Mennesker

Vi samler kun på folk med ekstraordinært service-gen. Vores kunder skal føle at uanset hvem de har kontakt med, så er deres behov i centrum for hvad vi siger og gør. Sådanne medarbejdere hænger ikke på træerne som danske æbler om efteråret, men de findes.

Når vi har fundet de ekstraordinære, så er det vigtigt for os at passe på dem. Ordentlige ansættelses- og arbejdsforhold er en selvfølge hos Ingwersen.

Fejl

Vi drømmer om at være fejlfrie. Det bliver vi dog aldrig. Når man hver dag leverer mange ton frugt og grønt, kan det ikke undgås at enkelte tomater er bløde eller et bundt dild bliver glemt. Heldigvis laver vi meget få fejl og vi analyserer dem for hele tiden at blive bedre. Hvis fejlen er sket, så lad os det vide, så sætter vi alt i bevægelse, for at få det bragt i orden.

Ansvar og det rimelige

Vi samler på ansvarlige og stabile leverandører. Der er ikke en frugt eller en grøntsag på vores lager, som ikke har fuld sporbarhed. Vores leverandører er nøje udvalgt og bliver ofte evalueret. Vi har ikke lokalt og økologisk som mantra, men vægter det højt. Alt for mange fristelser findes kun langt væk hjemmefra, for os er det vigtigste at kunne tilbyde et bredt udvalg af varer og derved tilfredsstille de forskellige behov.

Vi arbejder ud fra det rimelige. Vi bliver aldrig de første til at starte en priskrig. Så hellere en kamp om den bedste kvalitet og den bedste service. Med frugt og grønt må man have friske holdninger. Vi kunne sagtens finde billigere salater, men vi skal være garant for vores kunders resultat.

Råvarerne

Vi vil hjælpe med at slippe kreativiteten løs i køkkenet. Traditionelle gode råvarer rejser vi gerne langt efter. Alligevel ved vi hvor vigtigt det er med fornyelse og inspiration. For eksempel skal nye urter der kan forny en ret, hurtigst muligt præsenteres for vores kunder. Vi har alle antenner ude for at finde nye tendenser og produkter, men vi skiller døgnfluer fra succeser.

Lykken er gode samarbejdspartnere og det ønsker vi at være for vores kunder.